Re: Czy sa problemy z modemem Zoltrix Spirit ?

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 23 Nov 1999 - 23:50:01 MET

> Dlaczego ktoś nazywa coś syfem nawet dobrze nie wiedząc dlaczego????

1. To winmodem.
2. Wystarczy zeby linia nie byla dobra i :-(
3. Dwa modele jakie ostatnio spotkalem byly do niczego. Swiezo kupione.
> może ktoś kiedyś
> napisze drivery dla niego pod linuxa?

A wiesz, nie jestem pewien czy ktos nie napisal..
- kuolega mi cos o tym mowil kiedys jako ciekawostke.

A gdyby postawic 9x na Linuxie na VMware?

--
Sponsorami dzisiejszego posta sa literki
b, a, h, oraz wykrzyknik ! .