Intel I740 na VIA?

Autor: czoper (czoper_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 23 Nov 1999 - 23:19:29 MET

Mam a-trenda 5220 i probuje uruchomic na niej j.w. i niestety na czarnym tle
"śnieży", probowalem roznych sterownikow i czestotliwosci i kiszka, zawsze
to samo. Nie zmienilem tylko biosu, bo moj komp przy probie instalacji
pokazuje, ze to trza w dosie, a ja juz w nim jestem (jestem???) ->F8 -tylko
wiersz polecen trybu awaryjnego-> a to bydle mowi ze dalej nie ma dos-a?
No i powiedzcie, co moze byc? Czy VIA gryzie sie z intelem? A jesli sie nie
da to moge to zmienic na ZX128 lub Dimonda Vipera V330 - poradzcie prosze,
co wybrac?
Pozdrawiam - czoper (zdezorientowany ;-)