LG 795 FT+flatron czy Samsung SM750P???

Autor: Adamus Gruszczolus (lukis_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 23 Nov 1999 - 22:35:06 MET

Cześć
Przepraszam, że kolejny raz ten temat, ale z lektury poprzednich postów
nic konkretnego nie wywnioskowałem.
Który z tych monitorów lepiej wybrać? LG 795 FT flatron czy Samsung SM
750P
(Samsung ma takie oznaczenie na cenniku, ale nie jestem pewien czy nie
chodzi o 700P. Na stronie polskiego importera nie znalazłem żadnego
750P)
Może jakiś inny moglibyście polecić (byle nie droższy)? Może Belinea
103040, Highscreen 1795P, Philips 107MB, może jeszcze jakieś????
Za wszelkie rady z góry dziękuję.
Na razie, Adam.