Re: DVD na K6-2 350

Autor: Size (size_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 23 Nov 1999 - 20:33:03 MET

Bartłomiej Zobek napisał(a) w wiadomości: <3837f6f4_at_news.vogel.pl>...
>Witam,
>
>Na komputerze wyposazonym w procesor AMD K6-2 350 (3,5 x 100), 128 MBRAM,
>kartą Riva 128ZX (AGP2x, 8 MB) i zainstalowanym programie Power DVD
>dekompresja filmow nie jest zbyt plynna. Czy mozna to w jakis sposob
>zoptymalizowac (np. przez podkrecenie procka 4 x 100)?
>
>Bartek Zobek
>bzobek_at_ids.pl
>http://www.zs1.mszana-dolna.ids.pl
>http://sonik.pl/~bartek

Hi !
Posiadam także AMD k6-2 350_at_380 i odtwarzam filmy DVD. Nie wiem czy moge
zgodzić się z kolegami i powiedzieć, że karta wspomagająca MC (np. Savage
3D - ja taką właśnie posiadam) załatwi wszystko. Poza tym zauważyłem iż
PowerDVD 2.5 nie jest najlepszym programikiem. Zdecydowanie lepsze wyniki
osiągnąłem przy WinDVD. Myślę, że karta wspomagająca jednocześnie MC i IDCT
poprawiłaby sprawę a ponadto podkręcenie procka do 400MHz. Życzę powodzenia.