Odp: Nagrywanie CD - Audio

Autor: kapsuz (kapsuz_at_lcps1.ipee.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 23 Nov 1999 - 19:29:37 MET

> Ja robie inaczej: do zrzucania audio uzywam Easy CD-DA Extractor,
> do sciagniecia spod adresu
>
> http://mp3sound.nets.pl/rippery.html
>
> zas do nagrywania WinOnCD 3.5.
> Nie robie przy tym podstawowego bledu: nie zamieniam audio
> na WAV, tylko zrzucam utwory w postaci cyfrowej, znaczy sie
> w formacie RAW. Nastepnie w WOCD otwieram projekt jako
> "disk image", bo de facto moje pliki to cyfrowe obrazy sciezek.
> Efekt ? Jak sprawdzalismy z kumplami oryginal i kopie, wychodzi
> na to, ze kopia ma lepsza dynamike :)))
>
> Pozdrawiam,

Witam
Nie bardzo rozumiem
W WinOnCD v.3.6 jest kilka mozliwosci - jedyna jaką znalazłem z możliwością
zgrywania plików w formacie Raw jest zakładka o nawie "other " i wybór
rodzaju pracy czy jak to sie tam nazywa " Track image " - i jest git - tylko
ze jak dodm juz sobie pliki *.raw to potem trzeba ustawic jakies parametry
które zupełnie mi nic nie mówia np : File format : 2048 mode 1 or mode 2
- Subhearder
- Audio data MSb
- Audio Data LSB i wiele innych
potem Track Format : - i tu znowu jest tego wiele choc sie domysliłem ze
trzeba ustawic Digital Audio :)

dobra koniec juz

czy mozesz mi powiedziec jak to robisz u siebie - krok po kroku - jak
idiocie - bo juz koncza mi sie płytki testowe , tzn normalne tylko
przeznaczone na testy .

dzieki
kapsuz