Re: Nagrywanie CD - Audio

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Tue 23 Nov 1999 - 12:30:31 MET

>Bzdura i Nero (do składanek) i DiscJuggler (do kopiowania 1:1) to
>potrafi.

To zrob to w Nero (Juggler nie robi skladanek - a ja o tym pisalem) -
zawsze (pomimo ustawienia czasu przerwy na 0 uslyszysz w glosniakch
delikatne pstykniecie - moze w Nero 4.0.70 to poprawili ale w 4.0.5x na
pewno nie) typowy przyklad : zrzuc jakis plyte z koncertu na dysk i pozniej
nagraj to w Nero to uslyszysz o co mi chodzi.

Slawek