Re: MONITORY 15"

Autor: Terminator (m.m_at_rodan.net)
Data: Mon 22 Nov 1999 - 22:51:41 MET

Ja mam wcześniejszy model - Samsung 500s,
którego już nie ma w sprzedaży a parametry
ma takie same jak model 550s.Ale to co chcę
powiedziec najważniejsze dotyczy właśnie
ostrości i jakosci kolorów.Cos wspaniałego.
Niedawno oglądałem w sklepie monitory
wszelakich firm, które były podłączone do
tego samego komputera.Samsungi biły
o głowę resztę monitorów (nawet Trinitrony).
Poza tym monitor jest niewzruszony
przy zmianach napięcia (dlatego nie mam listwy).
Plusem jest też to, że gdy zmieniam rozmiar
obrazu to nie powraca on po zrestartowaniu
komputera w to samo miejsce.Można ustawiać
go oddzielnie dla gier i Windowsa.Acha......a
sam wygląd fizyczny mojego 500s rozkłada
na łopatki nawet 550s.A teraz wady:
- max. 1024/768, czasami chciałbym zagrać
  sobie w Unreala na 1280/1024 (mam V 3)
-odchył ekranu w lewym dolnym rogu o całe
1,5 mm.
Jeszcze jedno....3 lata gwarancji.Całkiem nieźle.

Może cię przekonałem, ale jedno musisz
zapamiętać.Monitor jest jak dziewczyna,
im bardziej atrakcyjna tym bardziej nas
pociąga.W końcu to w niego wpatrujemy