Re: Verifying DMA Pool data... co sie k**** dzieje?

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 23 Nov 1999 - 01:00:39 MET

Pewnego dziwnego dnia, Paweł Niszczota na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet
napisał/a:

>Cel.433_at_541, Abit BH6, 64RAMu.
>Od paru dni wgranie systemu operacyjnego (ogolnie wlaczenie komputera)
>zajmuje okolo 10. sek. wiecej. Kiedy przychodzi pora na "verifying..." to
>zamiast czekac 3s

Ile ?

>jak to bylo przed tem czekam okolo 10s. Moze to sie
>wydawac niewiele,

Wydaje sie zabojczo wiele - ja przy mojej BH6, C366_at_550 widze ten napisik pol
sekundy.

>ale to jednak denerwuje. Co moze byc przyczyna tego
>problemu i jak mozna go rozwiazac?

Zmien Force Update ESCD na enabled, zaladuj domyslne ustawienia biosu. Mozesz
takze wyjac wszystkie karty oprocz graficznej i zrobic to co powyzej. Czasem
pomagalo.
Mozliwe, ze flaszowanie nowym biosem byloby wskazane, choc ja bym uwazal -
jestes juz ktoras osoba z kolei, ktora pisze o podobnych klopotach. Niektorym
padl bios po czyms takim...

Bartek

--
"I've seen things you people wouldn't believe (...) All those moments will be
lost in time, like tears in rain. Time to die...",  Roy Batty, Blade Runner, 1982