Re: pytanko o SDI tpsy

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 23 Nov 1999 - 00:29:01 MET

> Dzierzawka za 560 z abonamentem 60 zl?
> A jaka przepustowosc? No i czy to na pewno w TPSA?
> Bo jak sie u mnie pytalem to najtansza dzierzawka (28,800 kbps)
> kosztuje 800 zl instalacja i 800 zl abonament miesieczny...

IMO myslisz pojecia - mowisz o dzierzawce do POLPAKU.
Jestes z NSacza - nie macie tam jakich dostawcow internetu (ISP)?
Popatrz na www.krakow.pl - tam jest ogolnopolski spis ISPow.
Dzierzawki do ISPow sa znacznie tansze niz do POLPAKU (czyli tepsy)
- popatrzna www.ceti.pl w dziale lacza dzierzawione.

--
Sponsorami dzisiejszego posta sa literki
b, a, h, oraz wykrzyknik ! .