Problem z siecią

Autor: Sliver (sliver_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Nov 1999 - 21:16:19 MET

Witajcie szanowni grupowicze,

W dziedzinie sieci komputerowych nie jestem może całkowitym lamerem nie
mniej jednak jakiś odcień zieleni widać.
I w związku z tym mam pytanie. W firmie, w której pracuje jest sieć Ethernet
zbudowana na bazie kart na złączu ISA (przewód koncentryczny). Czy sama
wymiana kart na modele pracujące na złączu PCI przyniesie odczuwalny wzrost
prędkości pracy sieci? Końcówki pracują na zasadzie terminali - boot odbywa
się z sieci. W każdym kompie siedzi Celeron 300A i 32 MB SDRAMu (serwer
tylko ma 64 MB). W sieci działa tylko jeden program: WF-Mag 3.15 -
odtwarzanie archiwum tego programu zaajmuje około 40 minut i ciągle rośnie.
A to samo archiwum odtwarzane na notebooku Toshiby (166MMX i 16 MB RAM) trwa
około 3 minut !!!!!!!!!!!!!!!! Skąd taka kolosalna różnica w prędkości ?????

Z góry dziękuję za pomoc i proszę o kopię także na priv.
Pozdrowienia