ja chyba zara ocipieje...:-((

Autor: MAKSIi (makstom_at_kki.net.pl)
Data: Mon 22 Nov 1999 - 20:57:27 MET

ludzie help !

czy JEST jakis PORZADNY program do KOPIOWANIA :-) plyt cd ??????

szukam bo:

CD COPIER Z ADAPTEC CD nie potrafi kopiowac Audio-trackow.
NERO COPIER - wypieprza jakies poj..tego komunikaty przy odczytywaniu plyty
WINONCD 3.6 - jak jest plyta z duzoma AUDIO trakami to Buffer_under tego...
albo przy 99,9% error !!?!?!?!?!

stracilem juz jakies 10 cd (z 40 od poczatku roku) !!!!!
dotyczy to raczej tylko plytek z tymi cholernymi audio trackami - chodzi mi
oto czy jest jakis program(ik)
kopiujacy plyte Extra (np. jakas gra z audio-trackami) w jednym pliku na
dysk BEZ ZADNYCH PYTAN, PIERDOL, USTAWIEN itp gowien.... po prostu wkladam
plytke z gra z audio - on mi ja kopiuje na dysk (w jednym pliku) i prosi o
pusta... i sie pieknie bez problemow nagrywa... :)))))

bede bardzo wdzieczny jak ktos powie jak ten program sie w ogole nazywa !

moja cd-r: 4x HP 8100plus.

acha i tak przy okazji: jakich WY programow uzywacie najczesciej oraz ile
tracicie plyt (na ile nagrywanych plyt wyskakuje wam jakis blad ?????)

***
maksi_at_kki.net.pl
tomczak_at_friko.sos.com.pl
***