Re: Abit BX6 (rev.2), Abit BH6 - ile slotów ISA?

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Mon 22 Nov 1999 - 16:38:23 MET

Użytkownik ASSek <assek_at_priv5.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:iVE5OAKFAojyUCmzbe7pTIHgT861_at_4ax.com...

> najlepiej wszystko podac na talerzu, moze jeszcze przezuc i do buzi
> wlozyc...

Nie śmiałbym prosić...

> poszukaj na http://www.abit.com.tw/

Szukałem. I wygląda na to, że olali swoje wcześniejsze produkty.

> mirror polski http://www.veracomp.com.pl/abit/

A o tym mirrorze nie wiedziałem - dzienx!

> albo wyszukiwarki altavista, infoseek, itp.

Wolę 'Internetowego Poszukiwacza' :-)

Pozdrowienia,

--
Waguś