Re: Asmax i brak odpowiedzi

Autor: Bartosz (bartfafu_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 22 Nov 1999 - 09:15:56 MET

Chester <robo33_at_polbox.com> w artykule news:816pn3$5hk$2_at_sunsite.icm.edu.pl
pisze..

> Od jakiegoś czasu mam dziwne kłopoty przy
> łączeniu się z internetem.Modem Asmax v,90
>
> Czasmi jeszcze po prawidłowym połączeniu
> występuje zerowy transfer nic do mojego
> modemu nie dociera
>
> Czy kotś ma podobne problemy?

Przerabiałem to 2 tygodnie temu.Usuń z sieci protokół TCP/IP, kartę Dial UP,
klienta(ja mam żeby nie klepać ppp Microsoft i logowanie Windows),restart i
ponownie dołóż wsio.Może u Ciebie wystarczy samo otwarcie i zamknięcie
sieci w panelu sterowania co też odbudowuje bazę sterowników.

--
  Pozdrawiam
        Bartek  bartfafu_at_friko2.onet.pl