Re: DVD, co wybrac?

Autor: michal_at_gemmar.com.pl
Data: Mon 22 Nov 1999 - 11:11:23 MET

On Mon, 22 Nov 1999 08:31:38 GMT, "Tomasz Pojda" <tomasz_at_free.com.pl>
wrote:

>Użytkownik mohican <markuch_at_promail.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:000001bf340d$ad088860$990ea0d4_at_green...
>
>Dzieki wszystkim za rady, ide sie zastanawiac na co bym wydal ciezko
>zarobione pieniadze. ;-)
>
>Tomek

Prawde mowiac jestem wlasnie po podobnej decyzji...
i kupilem inny model - Pioneera 103S...
Slot-in to raczej gadzet, ale naped sprawuje sie bardzo dobrze.
Mialem przez kilka dni wczesniej Samsunga, ktory tez robil dobre
wrazenie, ale po wlozeniu jednej plytki z filmem niestety wieszal sie,
tzn. czytal, ja czytal... i nic nie wyczytal, dlatego sie
zdenerwowalem i postanowilem kupic cos innego.
Moze mialem pecha, moze on nie lubi DVD video zrobionych dla Vision :)