Re: Stare monitory Sony

Autor: Grzegorz Mazur (gbm_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Mon 22 Nov 1999 - 10:03:01 MET

"Micha=B3 'CreeD' Szostakiewicz" wrote:

> Hej,
> Przepraszam grupe programming za crosspost, ale sprawa jest dosc wazna =
> zalezy mi na zwiekszeniu kregu ewentualnych ludzi, ktorzy moga pomoc.
> Od jakies czasu moj ojciec probuje znalezc jakies informacje (najlepiej=

> oczywiscie schemat) o starym monitorze Sony: GDM 1950.
> Coz, szukalem oczywiscie na www.sony.com, ale niewiele tam bylo, poza t=
ym
> nigdzie nie moglem znalezc zadnego adresu emali do firmy. Proby napisan=
ia do
> [...]

Po wpuszczeniu "Sony GDM1950" Altavista odpowiada ca=B3kiem sensownym zes=
tawem
adres=F3w. Mo=BFna tam poczyta=E6 co=B6 o parametrach, i chyba nic wi=EAc=
ej. Osobi=B6cie mam
zamiar zmusi=E6 taki w=B3a=B6nie monitor do wsp=F3=B3pracy z PC (Matrox G=
400), kiedy tylko
znajd=EA kabel VGA-BNC.

--
G. Mazur