Re: Nagrywarka Fujitsu SpinBird - duch?

Autor: Marek Nazarko (mnazarko_at_nospam.bigfoot.com)
Data: Mon 22 Nov 1999 - 08:16:17 MET

..machine running, bzz, bzz.., Sat, 20 Nov 1999 07:28:48 GMT, bzz, bzz
..., Tomasz Mieszkowski (TOMECKI) ... bzz, bzz..., wrote :

>Mialem TRAXDATE = TEAC 4/12
>Firma chyba sama nie produkuje w ogóle nagrywarek tylko markuje sprzet
>innych
>producentów.
>TR.. jest bardzo znana w Ameryce Pólnocnej.
>I tyle

mnie raczej interesuje co to za nagrywarka, bo skoro Traxdata ani
Fujitsu nie produkuja nagrywarek, to musieli je od kogos wziasc. Jak
widac po naszych przykladach, kiedys brali od Teaca i Yamaha.
Teac odpada bo nie robi RW, wiec moze to jednak Yamaha?
Ma ktos jakis pomysl?

Marek Nazarko