Re: Netia - Internetia walczy z TPSA - TP Internetia, juz w grudniu tani ryczalt do Internetu, 56 Kb/s w Netii , 112 Kb/s w TPSA Hif

Autor: Roman Milewski (romil_at_ka.onet.pl)
Data: Mon 22 Nov 1999 - 01:51:10 MET

Użytkownik Expert <expert_at_friko.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3838504E.56C6_at_friko.onet.pl...
> Ciezko by bylo oferowac staly dostep a'la HiS na takiej
> A kto mowi a'la HiS
> Ryczalt to jedynie forma platnosci za impulsy naliczane dla
> numeru dostepowego do inetu.
> Na ryczalcie moze byc 7636465, jezeli w sofcie wpisza taryfikowanie
> np. 1 impuls/godz.
>
> Ma byc konkurencyjniej od His z Tepsy,
> zatem taniej, bo pisza ze bedzie wolniej.
> Zatem 80 zl ryczaltu/msc.
> (moja intuicja)
> Jacek

Skończ z tą intuicją i oprzyj się na faktach. Netia w informacjach dla prasy
pisze:
"Warszawa 28.10.99
Ericsson podpisuje strategiczną umowę z Netią

Firmy Ericsson i Netia Telekom S.A. zawarły kompleksową umowę na realizację
ogólnopolskiej wielousługowej sieci opartej na IP. Ericsson dostarczy Netii,
największemu polskiemu prywatnemu operatorowi stacjonarnej sieci
telefonicznej, kompletne rozwiązanie "pod klucz" szybkiej operatorskiej
sieci internetowej. Instalacja zakończy się przed końcem 1999 roku.

Ericsson zrealizuje pełny projekt sieci, wdroży i dokona integracji urządzeń
IP i infrastruktury usługowej, co umożliwi Netii zaoferowanie abonentom
wysokiej klasy dostępu do Internetu i usług internetowych niespotykanych
dotąd na rynku.

Firma Ericsson dostarczy firmie Netia kompletną sieć usługową, obejmującą
oprogramowanie abonenckie dla klientów korzystających z rozwiązań IP firmy
Netia. Przedmiot umowy obejmuje instalację serwerów dostępowych AXC 623 we
wszystkich rejonach, gdzie obecna jest sieć Netii, a także instalację
routerów szkieletowych, serwerów DNS, serwerów poczty, www, AAA i cache.
Tak kompleksowe rozwiązanie systemowe ułatwi i zwiększy szybkość dostępu do
Internetu dla abonentów Netii."

Nie ma tu mowy o uruchomieniu czegokolwiek i jakimkolwiek terminie. Nie ma
również mowy o cenach.
Powiedzcie mi proszę o czym Wy romawiacie?
Numer "jakiś tam 0-22..." jak zauważył Expert jest do "hot line" Netii i
kosztuje tyle co połączenie lokalne z terenu całego kraju. Technicy Netii
byliby idiotami, żeby mając własne zasoby płacić TPSA.

I to by było na tyle. Proponuję podjąć wątek, gdy zdobędziecie jakieś nowe
informacje.

Czołem
Roman Milewski