Re: nt i linux

Autor: vatt'ghern (vatghern_at_poczta.fm)
Data: Sun 21 Nov 1999 - 15:30:13 MET

Vader wrote:

> U mnie dziala z Lilo. Instalowalem juz tak 2 razy. Za pierwszym nie bylo
> zadnych problemow (dysk < 8GB). Po prostu wstawilem NT na pierwsza
> partycje na dysku - aktywna, Linuxa na nastepna (linux instalowany jako
> drugi, standardowo NT jest rozpoznawany jako "dos":-). Najpierw
> uruchamial sie lilo, jak sie wybralow w nim "dos" to przechodzil do
> NT-loadera na partycje aktywna.

wait, pogubilem sie... Jesli na aktywnej partycji jest nt to uruchomi
sie bootloader, a nie lilo. To IMO moze dzialac jedynie jesli part.
linuxowa bedzie aktywna. Przeciez bootloader nt instaluje sie w mbrze,
nie ma (chyba?) opcji, zeby zmusic go do zainstalowania na swojej
pierwszej partycji.

vatt'ghern