Nie działają klawiaturowe skróty pulpitu

Autor: Darecki (mialgosi_at_polbox.com)
Data: Sun 21 Nov 1999 - 15:32:05 MET

Cześć,
wymieniłem dysk i na nowo zainstalowałem system. Ni z tąd, ni z owąd nie
działają mi skróty klawiaturowe do wcześniej zbackupowanych i teraz z
powrotem wstawionych skrótów Pulpitu. Zawsze przy formatowaniu dysku tak z
nimi robiłem i zawsze było OK. Jeśli wejdę we właściwości takiego skrótu,
usunę klawiaturowy, zrobię Zastosuj, ponownie wprowadzę klawiaturowy i
jeszcze raz Zastosuj, to działa do następnego uruchomienia systemu. Czy ktoś
z Was może wie, co to za dziadostwo?
Będę wdzięczny za szybką odpowiedź.
Pozdrowienia
Darecki