Odp: obiekty w Corel Draw 7

Autor: pumuckl (pumuckl_at_polbox.com)
Data: Sun 21 Nov 1999 - 13:23:16 MET

Użytkownik Zombi <zombi__at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:816q54$689$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Sorrki jak pomylilem grupe ale moze zna ktos odpowiedz ma moje pytanie.
> Mam taki problem w Corel Draw 7 jak zrobie jakis obiekt np kwadrat o
> rozmiarach 9 cm 5 cm to po wydrukowania jest duzo mniejszy.
> dlaczego tak jest jak moge to zmienic????
> HELP ME
> dzieki

Cos mi sie zdaje, ze jak drukujesz to dajesz w opcjach /dopasuj do strony/
albo drukuj w skali.
Jezeli nie to poeksperymentuj ze zmiana/uaktualnieniem sterownika drukarki.
A tak wogole to jakiego rzedu sa to zmiany? Kilka, czy kilkadziesiat
procent?

pozdrowka