Re: terapia uzaleznien internetowych - Re: Odp: SV: Internetowe Hospicjum

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 21 Nov 1999 - 01:25:47 MET

> Byłbym jednak wdzięczny
> Witaj Indianinie z wigwamu.
> Chyba z tymi wcieleniami to sam jestes uzalezniony.
> Nie dokonywalem zmiany e-mail
> wiec o co ci chodzi ?

> Acha,
> i to nie bedzie zaklad terapii experta

> ale Instytut i Klinika Terapii Uzaleznien Internetowych im. Experta

> Jacek

Taka tabliczke"Instytut i Klinika Terapii Uzaleznien Internetowych im.
Experta" powiesisz sobie na drzwiach pokoju w szpitalu ?

Aha, mam juz dla Ciebie pierwszego pacjenta. Jest obecny na prawie
wszystkich grupach, jest developerem Nokii, tworzy Virtual Bussines na
NASADQ, konstruuje telefon na dwie karty sim,i tym podobne pomysly. Zdarza
mu sie bluzgac na priv, ale niestety glownym zajeciem jest produkowanie
baaardzo duzej ilosci pustych w srodku postow. No i bardzo czesto zmienia
pseudonim, pod ktorym pisze, tak ze co kilka dni trzeba zmieniac filtr.
Jednakze jegostyl jest nie do podrobienia, wiec latwo go wylapac.

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310