Odp: p166@266 pytanie

Autor: sebak (jovles_at_priv5.onet.pl)
Data: Sun 21 Nov 1999 - 00:54:52 MET

na 225 "nigdy" mi sie nie zawiesil - jak to winda- w kazdym razie bez
niebieskich plansz
radiator z wiatrakiem na procku mam maly
1 wentylator wlotu z przodu obudowy
1 wentylator wylotu z tylu - zasilacz
chodza na max bez usypiania lub zwalniania, jak mnie naszlo i nachwile
odlaczylem napiecie z wiatraka
z procka to po chwili parzyl

pozdr. sebaK

Użytkownik Michał Węgierek <miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3836f7c8$1_at_news.vogel.pl...