Problem z partycjami.

Autor: Robert (news_at_tpnet.pl)
Data: Sun 21 Nov 1999 - 00:19:16 MET

Witam !
Jestem posiadaczem plyty abita be6 z czterema kontrolerami ide.
dwa dma66 i dwa dma33.
Dysk z systemem 13 Gb mam podlaczony do primary dma 66, i podzielony na dwie
partycje .
Do primary dma33 mam podlaczony dysk 1.2 Gb w kieszeni.
po uruchomieniu win98 pierwsza partycja dysku 13gb oznaczona jest jako c:
,nastepnie dysk z kieszeni jako d: i druga patycja dysku 13 gb jako e:
Czy mozna wymusic kolejnosc dyskow dysk 13 gb jako c: d:
a w kieszeni jako e; .
W tym ukladzie po uruchomieniu systemu bez dysku w kieszeni,
dysk e: zmienia litere na d; i nie mozna uruchomic zadnego programu
zainstalowanego na dysku e:
przepraszm za przydlugiego maila i oczekuje na odpowiedz.

--
Pozdrowienia.
Robert