Re: amd k6-2 300 + plyta vx-pro

Autor: Robert Szymczyk (szymczyk_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 20 Nov 1999 - 22:44:46 MET

Użytkownik Michał <drawert_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3836B2E7.9FB528E8_at_alpha.net.pl...

> A nawet jeśli pójdzie to jest jeszcze problem pod tytułem zasilanie.
> K6-2 wymaga napięcia 2,2V i jestem pewien na 95%, że płyta TX ani VX nie
> jest w stanie zapewnić tak niskiego napięcia.

Z doświadczenia wiem, że VX pro obsługuje k6-2 (przez pewien czas miałem na
takiej 350 @ 366 (brak zegara 100)) , no i trzeba zdjąć wszystkie zworki od
napięcia oraz wrzucić najnowszego biosa

Rob.