Re: Netia - Internetia walczy z TPSA - TP Internetia, juz w grudniu

Autor: Expert (expert_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 20 Nov 1999 - 18:39:08 MET

> Wedle ciebie cena ma być uzależniona od transferu? Na szczęście Netia ma
> lepszych fachowców od marketingu niż ty...
Mozliwe ze ma. Ale nie ma pracownikow do obslugi klientow.
Gdy dzwonie pod numery firmy to panienka jedyne co mowi to
prosze czekac, nie wiem, albo zaraz Pana przelacze,
potem 1-2 minuty , brzdek i linia rozlaczona.

Nawet glupiej 0-800 nie ma .

> Chyba nie słuchałeś wyraĽnie agenta, który ci linię sprzedawał. W promocji
> są tylko połączenia lokalne, więc musisz zapłacić za dostawcę. U nas w
> dodatku są darmowe połączenia tylko w obrębie Netii.

a skoro wezel inetu jest lokalny to i inet jest bezplatny przez 3 msc.