Re: problem z myszą

Autor: Janko Wisniewski (jan28ko_at_kki.net.pl)
Data: Sat 20 Nov 1999 - 15:09:24 MET

Napisales, ze sprawdziles kable. Problem moze tkwic w tym, ze plyty SOYO
maja inny standard podlaczen portow COM. Jesli plyta zostala kupiona od
znajomego mozliwe, ze dal ci nie te kabelki od COM, ktore pasuja do twojej
plyty.
Użytkownik Jacks <jacekk11_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:814v23$38a$1_at_korweta.task.gda.pl...