Re: pytanko o SDI tpsy

Autor: MikeTNK (tnk3_at_polbox.com)
Data: Sat 20 Nov 1999 - 13:40:25 MET

Użytkownik sebak <jovles_at_friko5.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:SyfZ3.187$Ew.5877_at_news.tpnet.pl...
> slyszalem o przygotowaniach PTK(ablowa), czy jest jakas szansa zeby stala
> sie
> w najblizszym czasie dla TPsy konkurencja
>
> pozdr sebaK

Raczej marna. Z tego co się dowiedziałem będą ruszali dopiero w czerwcu (a
mieli na początku roku). Niby wszystko mają przygotowane ale nadal się
wstrzymują, robią jakieś testy itp. Niestety...

MikeTNK