Re: nagralo,CTX shit?

Autor: kp (karol_at_rsi.pl)
Data: Sat 20 Nov 1999 - 13:09:27 MET

Po kilku godiznach spedzonych z komputerem doszedlem do wniosku, ze, podczas
przegrywania plyty komputer w ogole nie bierze informacji z CDROM CTX,
niezaleznie czy nagrywam z image czy on the flay (lampka zamiast mrugac to
swieci ciagle co domnimywam oznacza obecnosc plyty w CD)? Poza tym CTX zdaje sie
chodzic dobrze, normalnie odtwarza muzyke dane itd. Czy ktos mi moze odpwiedziec
na pytanie dlaczego WinOnCD 3.6 nie bierze danych z tego CDromu? Jest to
CTX-44x. Czy gdzies powinienem zmienic ustawieninia? Ale gdzie??

Karol