Re: KONKURS raz jeszcze

Autor: Lorien Pawel Przysowa (lorien2_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 20 Nov 1999 - 12:52:23 MET

Witam serdecznie.

Wstyd sie przyznac, ale na konkurs odpowiedzialy jedynie DWIE osoby. Czy
pytanie bylo zbyt trudne, czy nagroda zbyt malo atrakcyjna, czy tak malo
osob zainteresowalo sie dyskusja? NIE WIEM!
Dobrej odpowiedzi nie udzielil nikt (Prawde mowiac ja tez jej nie znam,
chociaz bywam czasem w sklepach Konkurecji!)

Zgodnie z obietnica za trzy pierwsze miejsca naleza sie uczestnikom nagrody
pocieszenia czyli kurtki Lexmark (niestety nie bylo trzech osob, wiec kurtki
beda tylko dwie). Otrzymuja je Pan Dominik oraz Pan Marcin.

Poniewaz spotkalem sie z zarzutem (slusznym zreszta), ze: "bezpiecznie jest
oferowac CD-ka (tu poprawka: chodzilo o DVD) skoro i tak nikt nie wygra, bo
takiego salonu nie ma" postanowilem wiec "podzielic" glowna nagrode na kilka
mniejszych (mysle, ze takze atrakcyjnych) i przyznac je osobom, ktore
wypowiedzialy sie na temat konkursu.

Myszy Logitech Pilot Mouse (serial) wersja box otrzymuja:

Pan Dominik
Pan Marcin
Pan Toni
Pan Buraq

oraz Pan Lukasz, ktoremu bardzo dziekuje, za troche karcacego (ale na
poziomie!) i milego maila, ktorego pozwole sobie (mam nadzieje, ze sie Pan
nie obrazi) przytoczyc prawie w calosci:

" (...) Moim zdaniem warto byloby w tym miejscu polemike uciac. Obie
strony tak czy siak przedstawily swoje opinie a na liscie
robi sie tylko gorsza atmosfera. To sie tyczy takze konkursu.

Abstrahujac od powyzszego, moim zdaniem tego rodzaju dyskusja
na newsach renomy Waszej firmie nie przydaje -- obojetnie kto
ma wiecej racji to i tak postronny obserwator odnotuje, ze
ktos sie tu z kims zawziecie kloci, a do okola podskakuja
krzykacze, ktorzy kibicuja badz jednej badz drugiej stronie.
Slowem, typowy usenetowy cyrk. Nie neguje Waszego pelnego
prawa do obrony na tym samym forum, na ktorym, jak uwazacie,
naruszono Wasze dobra, niemniej proponuje po prostu skonczyc. (...)

Jeszcze raz dziekuje za tego maila.

Byloby mi bardzo milo, gdyby Panstwo przyjeli te skromne upominki...
Nagrody mozna odebrac osobiscie na Ptasiej, lub przeslemy je poczta (tym
razem ta wolniejsza, nie elektroniczna!!!). Wszystkich Panow postaram sie
jeszcze dzisiaj poinformowac szczegolowo mailem o sposobie odbioru nagrod.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Pawel Przysowa