Re: kilka madrych pytan

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 20 Nov 1999 - 04:10:48 MET

> nie jest to może najistotniejsza wiadomość w moim życiu, ale tego (też)
nie
> wiedziałem.

poszukam, jak znajde, to odpowiem
jak nie to nie :-)

> a warstwa software'owa?

? nie ma niczego specjalnie pod np win. jesli juz to musialbys szukac w
dokumentacji
chipsetu (ale nie bx :-)

> a gdzie to można sprawdzić?

nie wiem. kiedys bylo w jakims pcwk, ale strasznie dawno

> właśnie, stracili jednego klienta, ich sprawa, nie dostaną moich 50$ ! ;)

i slusznie :-)

> no więc jedyne, co mi w tej chwili przychodzi do głowy: ile urządzeń USB
> można wpiąć do jednego kompa (jakaś potęga dwóch zapewne, ale jaka?)

Albo poziome 8 albo 128 na gniazdko. Ale w praktyce poniewaz po
tym samym kabelku leci prad, to nigdy nie bedzie sie dalo tego tak
wykorzystac.
Z drugiej strony mozna podlaczyc 2 huby USB z zasilaniem, do nich kolejne
itd

--
Sponsorami dzisiejszego posta sa literki
b, a, h, oraz wykrzyknik ! .