Odp: terapia uzaleznien internetowych Experta

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Fri 19 Nov 1999 - 19:09:31 MET

Użytkownik Jacek <expert_at_friko.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38357D8F.2E89_at_friko.onet.pl...
> Chyba z tymi wcieleniami to sam jestes uzalezniony.
> Nie dokonywalem zmiany e-mail
> wiec o co ci chodzi ?
Kiedyś podpisywałeś się jako Expert a nie Jacek, ale poznałem cię po stylu,
dopiero potem sprawdziłem majla. Czy jeśli prześlę ci wszystkie twoje posty
to będziesz w stanie postawić diagnozę i sobie pomóc? Z łaski swojej
odpowiedz mi też jaki związek mają twoje listy z grupą sprzętową pecet albo
www? Możesz na priv, bo nie sądzę żeby kogoś to interesowało na grupach, a z
mojej skrzynki jesteś wyrzucany automatycznie.
Wigwam