Re: AMD K6 166 MHZ

Autor: Talajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Fri 19 Nov 1999 - 17:51:59 MET

On Thu, 18 Nov 1999 17:22:45 GMT, in pl.comp.pecet rsokol_at_iname.com
(Radoslaw Sokol) wrote:

>Przeprosiny były w ostatnim poście ;-)

...przyjęte. :)
tyle, że nie wiem kto mi zwróci za wizytę u laryngologa. ;)

>Ja jestem blisko ideału -- gram chyba mniej niż 10 minut na tydzień.

ee.. to ja jestem lepszy. ;)
ostatnią gierkę jaką ruszyłem to HalfLife. ;)

>Ale dyski nadal są za wolne, żeby utrzymywać na dłuższą metę 1.2 MB/s
>i jeszcze skakać głowicami na potrzeby Kwaka :)

czy ja wiem. u nas kolesiom się udaje jednocześnie grywać w gierki
(niekoniecznie Kłaka) i jednocześnie nagrywać w tle - nawet na jednym
dysku. ale oczywiśćie w graniacach przyzwoitości. ;)

... no, a jak ma sie dysk podpięty na drugim kanale to ograniczeniem
już może być tylko częstotliwosć magistrali. ;)

>A ja obrabiałem książkę. Poskładaną w Wordzie. 500 stron.

no z 500 stron to ja nie pisałem, ale zdarzały się po 150 z rysunkami
w dość dużej rozdzielczości. i właśnie wtedy, przy konwersji na
mniejszą rozdzielczość w WOrdzie brakowało mi pałeru procesora -
trzeba było czekac ułamki sekund na pojawienie się rysunku.

>Phe, składałem całą gazetkę, łącznie z okładką, w różnych powiększeniach --
>szybko jak myśl. Może przy formacie A0 i 100 stronach byłoby widać różnicę,
>bo przy 10 stronach A4 działa idealnie.

to zależy od ilosci kresek. ;)

>Advanced Microdevices rulez ;)))

e tam. ;)