Odp: SV: Internetowe Hospicjum

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Fri 19 Nov 1999 - 17:15:22 MET

Użytkownik Jacek <expert_at_friko.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38356D17.B69_at_friko.onet.pl...
[ciach Wielki Bełkot]
> Postaram sie przygotowac indywidualny program radzenia sobie z
> uzaleznieniem.
> Ale prosze nie kojarzyc tego ze stanami terminalnymi w Internetowym
> Hospicjum.
>
> Jacek
> expert_at_friko.onet.pl
Expert! A już myślałem że w świecie realnym ktoś cię zastrzelił albo ubił
plikiem Twoich wydrukowanych nonsensownych postów. Byłbym jednak wdzięczny
gdybyś przybrał jakiś stały pseudonim, bo od kolejnych twoich wcieleń mi już
killfile pęka.
Pozdrowienia dla całego Zakładu Terapii Experta
Wigwam