Re: ABIT BP6 i nowe Celerony

Autor: jhh (jacekh_at_gazeta.pl)
Data: Fri 19 Nov 1999 - 16:40:54 MET

Jacek Janczyk wrote:

> Witam!
>
> Rozwazam zakup BP6 i dwoch baleronow 400 MHz (na serwer linuxowy).
> Interesuja mnie doswiadczenia grupowiczow w tej sprawie. Slyszalem, ze
> nowe celerony sa juz zabezpieczone przez Intela i nie rusza w parze za
> zadne skarby. Czy ew. sa jakies inne plyty o podobnych mozliwosciach i
> cenie - tu za ok. 1300 - 1500 zl mam naprawde niezla podstawe serwera.
>
> Bede wdzieczny za wszelkie uwagi/pomysly/sugestie/przemyslenia itp...

akurat jestem od niedawna szczesliwym posiadaczam powyzszego. Ze
wspolpraca procesorow zadnych problemow. Takze z podkrecaniem; oczywiscie
mnoznik jest zablokowany, ale FSB mozna sobie przetaktowywac do woli
(softmenu) z dokladnoscia do paru MHz (do tego jeszcze zmiana napiecia
zasilania dla kazdego proca osobno). U mnie bez dodatkowego chlodzenia
chodzi sobie (na razie -moze kiedys bede odwazniejszy) na 80 MHz i 2.0 V z
temperatura procesorow ~42 st.; moze to zasluga obudowy big (polecam). Sa
oczywiscie inne plyty dwuprocesorowe (np. asusa), ale wielokrotnie drozsze
i do wspolpracy z celeronami potrzebuja przejsciowek. Jesli masz jeszcze
jakies pytania, napisz.

                         jhh