Re: problem z patrycja

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 19 Nov 1999 - 15:16:45 MET

Artur Sikora wrote:

> Przemysław Hewelt napisał(a) w wiadomości:
> <38354E43.9F3F29F9_at_remus.net.pl>...

Najlepiej uzyc fdiska Linuxowego (jezeli masz bootowalna plyte to po
problemie). Mozesz tez uzyc dyskietki startowej z win98. Ale koniecznie
win98 , win95 to za malo. No i jesli miales boot managera lilo to ustaw z
powrotem partycje aktywna na ta na ktorej masz system (primary).
A tak nawiasem mowiac , co zrobila Patrycja ze masz z nia takie klopoty
:)))

Jancio