Odp: Odp: Cena Hifa = instalacja linii = 580 zl + modul hifa 1000 zl + abonament 160 zl = 1740 zl na poczatek.

Autor: Piotrek (piotres_at_bbs.chip.pl)
Data: Fri 19 Nov 1999 - 00:19:26 MET

> Newtia bierze 1 zl za zalozenie i abonament 18/23 zl miesiecznie.
> Dlatego juz liczylem, ze nawet 7 abonamentow pokrywajacych co 3 msc 2
> lata (cyrografu) jest tansze bo kosztuje zaledwie 126 zl/ 161 zl
> przez 2 lata niz inne internetowe duperszwance .
> W poniedzialek jestem umowiony z dyrektorem Netii
> i zobacze co sie da wynegocjowac.
>
> Jak nie wezme tych 7 linii to ich strata, laski nie robia ;-)

A jak się zgodzą na twoją propozycję, to dopiero stracą... i to ile...
Im nie zależy na klientach, którzy instalują sobie 7 linii tylko po to, aby
nigdzie nie dzwonić, jedynie płacić abonament i przesiadywać w Internecie
dzięki bezpłatnym połaczeniom, a później sobie z tych linii po prostu
zrezygnować.
Poinformuj o efekcie tej rozmowy z tym dyrektorem, choć jak ciebie znam, to
zrobisz to kilkanaście razy...