Re: P3B-F + STR + SBLive = ciag dalszy problemow...

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN-TO.polbox.com)
Data: Fri 19 Nov 1999 - 09:13:42 MET

>:
>: No wiec pytanko: Czy ktos z Was ma taka konfiguracje (ASUS P3B-F, po
>: upgradzie BIOSu do 1004, TNT2 M64 32MB, SBLive Value) i z powodzeniem
>: (i jakim cudem :) uzywa Suspend-To-RAMu ??
>:

Też miałem problemy. Uruchomiłem ACPI poprzez wpis do rejestru i
wyszukanie sprzętu.
Niestety przy wchodzeniu do STR po chwili na ekranie miałem dziwnie
wyglądające pionowe pasy na ekranie i oczywiście zwis systemu. Po
rozejrzeniu się w ustawieniach przerwań doszedłem do wniosku, że coś
co steruje ACPI ma to samo przerwanie co grafika i stąd te bzdurne
pasy na ekranie.
Zamieniłem miejscami w slotach karty (RivaTNT oraz SB128PCI) i jak
ręką odjął, wszystko działa nagle poprawnie. Problem mam tylko z tym,
że po obudzeniu na ekranie wisi przyklejona i nieruchoma mycha, jakby
jej w ogóle nie podłączono (A4Tech 4D+), z tym już nie mogę sobie
poradzić, musiałbym ją odinstalować i na stałe zainstalować jako
zwykłą mychę a tego nie chcę, bo to najlepsza mycha.