Re: BH6 - ciekawostka (długie?)

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Fri 19 Nov 1999 - 03:48:16 MET

Użytkownik Jarosław Kamper <jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3831A920.72A1A913_at_bydgoszcz.home.pl...
> Mam budę ATX (tanią, ale fajną) i wyłącza się u mnie
> przez przytrzymanie przycisku power przez 4 sekundy (krótkie powoduje
> przejście w stan uśpienia, ponowne - obudzenia z czym Winda sobie nie
> radzi). Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdybym nie zobaczył dokładnie
> takiej samej obudowy, w której do wyłączenia wystaczy krótkie
> przyciśnięcie - o co tu chodzi?!

Masz obudowę z dwoma pionowymi zielonymi paskami?
W BIOSie płyty Abit AX5 mam do wyboru, jak ma reagować na krótkie
naciśnięcie przycisku - przechodzić w stan uspienia, czy od razu wyłączać
komputer.

Pozdrawiam,

--
Waguś