Odp: DVD LG 8080B

Autor: Pytol (wpytlik_at_polbox.com)
Data: Thu 18 Nov 1999 - 14:36:49 MET

Użytkownik jazzyjef <rafalj_at_sec.polbox.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:80pkpu$fco$5_at_sunsite.icm.edu.pl...
> dosc wolny szybkosc na poziomie x6 ale za to bardzo dobry CD,
> swietna korekcja bledow i co wazne jest to najcichszy naped na rynku (z
tych
> x6 i wyzej)

Mam ten naped.
Do zalet doliczylbym jeszcze prace w trybie UDMA/33. Co do predkosci to w
tym trybie uzyskuje u mnie bez problemow 8x. Niestety wada tego napedu jest
to ze jest zabezpieczony i pozwala na pieciokrotna zmiane regionu.

Pytol