Re: STALE Wywalenie TPSA na bruk ?!

Autor: Jacek Rokicki (polpio_at_polbox.com)
Data: Thu 18 Nov 1999 - 23:58:13 MET

Chciałbym dodać jeszcze kilka słów "w temacie" (a widzę, że "cross"
jest spory, lecz nie ja go "ustawiłem"). Popatrzcie, że z punktu widzenia
NOWYCH usługodawców telekomunikacyjnych, np. NETIA, nie ma
ŻADNEJ różnicy, czy Klient korzysta z telefonu, faksu, czy modemu.
Zasady rachunku są te same! Jedynie "telekomuna", z uporem traktuje
TYLKO modem (fax już nie..) - jako "usługę dodatkową", i nie przyjmuje
reklamacji za zerwane, lub niezrealizowane połączenia, a użytkowników
modemów "olewa ciepłym moczem"... HIS ???
IMHO, dodam, że patrząc "z giełdowego parkietu" - tzn. dzisiejszy
spadek notowań TP.SA, może są to "ostatnie podrygi zdychającej
ostrygi..." ALLELUJA...HOSSANNA. etc. Byłoby Święto Narodowe.:)

--
Wielbiciel Upadających Monopoli,
jr