Odp: Monitor LG Flatron 795 FT Plus

Autor: Artur Poglodek (partur_at_enter.net.pl)
Data: Thu 18 Nov 1999 - 17:59:33 MET

Ja też używam w firmie 795FT+ padł po miesiącu. Serwis wymienił kineskop na
taki, który jest wogóle do dupy(krzywy obraz, ciemna plama w jednym rogu, za
bardzo rozjaśniony z drugiej strony, okrutne błędy zbieżności podstwowych
kolorów tj. białe litery w różnych miejscach ekranu mają a to czerwoną
poświatę z góry albo niebieską z dołu i takich paści nie da się
wyregulować). Pomysłowy serwis LG już to dwa razy regulował ze znikomym
skutkem a w końcu zaczeli nam wmawiać, że jakość obrazu musi mieć jakieś
tolerancje. A jak ja mam być tolerancyjny na fakt, że górna krawędź obrazu
nie jest równoległa do dolnej? Osobiście uważam, że serwis LG jest DO
DUPY!!!. Natomiast parametry techniczne monitora są znakomite i jak ktoś
lubi ryzyko i się nie obawia, że mu monitor padnie będzie bardzo
zadowolony(oczywiście jak mu się uda z 10 wybrać 1 dobry). Ja sam chyba się
skuszę na Samsunga 700IFT a może zaszaleje z 900 IFT.

Artur partur_at_enter.net.pl

Użytkownik Artur Sikora <art_at_mat.uni.torun.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:810j4m$2pl$1_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl...