Odp: ABit BE6 - klopot z temperatura

Autor: nasir (czesno_at_hotmail.com)
Data: Thu 18 Nov 1999 - 13:35:49 MET

Użytkownik Jaroslaw Pytlinski <pyciu_at_Anna.mat.uni.torun.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:80tve9$g6j$1_at_flis.man.torun.pl...
> Dolaczony do plyty termoster (nieduzy kabelek) podlaczylem zgodnie z
> manualnem do CON2. Drugi koniec przykleilem na procesor (istotne jest
ktora
> strona??). W BIOSie jednak nie pojawiaja sie opcje dotyczace pomiaru
> temperatury na procesorze.
> Co zrobic? W czym problem? Moze mi ktos poradzic??
> Z gory dziekuje!

Witam.
Nie ma roznicy ktora strona sie przyklei, za to w biosie powinna pojawic sie
temperatura cpu (ktora wczesniej byla 0).
Sprobuj uruchomic HWDoctor(jest na cd od plyty glownej)
Mam podobny problem - w biosie zniknely mi wszystkie opcje dot. temperatury,
po 2 mies. uzytkowania, a HWDoctor pisze "Winbond chip does
not exist!".
Moze ktos wie o co chodzi?
pozdrawiam