Odp: Monitor LG Flatron 795 FT Plus

Autor: xx (wesmar_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 18 Nov 1999 - 09:05:45 MET

Cześć!
Flatron jest super płaski aż do przesady - tzn. wydaje się wklęsły co dla
przynajmniej dla mnie jest gorsze niż niewielka wypukłość...
(gdy na niego patrzę mam dziwne wrażenie, że coś tu nie pasi...)
MW

Użytkownik KTS <kts_2_at_friko4.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:80u6tb$ap5$1_at_h1.uw.edu.pl...