Konfiguracja DVD i HDD

Autor: Konrad Dworzycki (grucha_at_wsi.edu.pl)
Data: Wed 17 Nov 1999 - 23:35:41 MET

Witam wszystkich razem z moim malym problemem, za pomoc bede bardzo
wdzieczny.
A chodzi mi o to ze mam naped DVD, ktory wg. zalecen powinien byc podlaczany
do kompa na wolnej 'tasiemce' i z udostepnionym kanalem DMA. Mam tez twardy
2,5 GB oraz drugi HDD w kieszeni o wadze 250 MB. Kieszen czasmi jest
wlozona, a czasami nie, a chcialbym zeby mi to wszystko razem poprawnie
dzialalo. Duzy HDD posiada trzy ustawienia: Single,Master,Slave maly twardy
tylko Master i Slave(ustawiony na Master pracuje takze jako Single). DVD tez
tylko 2 ustawienia jw.
Poradzcie jak to wszystko podlaczyc i zezworkowac, zeby gralo z wlozona
kieszenia i bez niej bez ciaglego rozkrecania kompa, czy DVD z duzym HDD,
czy z malym itp.
Aha - maly HDD pracuje w trybie PIO2, duzy i DVD PIO4.
Wielkie dzieki za kazda forme ;-) pomocy