Re: HP610C czy Canon BJC-2000

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Wed 17 Nov 1999 - 20:33:57 MET

Właśnie sobie taką kupiłem tzn HP610C i jest wg OK.
Atramentu a trybie econo starczy na około 900 stron w druku cz-b. Dane od
kolegi z serwisu HP. Dotyczy to 10% wypełnienia strony czyli tekst z
czcionką 12-14.
Co do wydruku w kolorze to nie mam photo zasobników ale i na zwykłym kolorze
zdjecia wygladja spoko jak na druki na zwykłej kartce. Co do szybkości to
nie jest to "ferrari" ale 5 stron na minute w trybie econo cz-b cała strona
w tekscie to jak dla mnie akurat. Cena tzn ja zapłaciłem 425zł w Office
Depot można więc uznać za okazyjną. Do tego dochodzi marka która na stałe
wpisała się w historię drukarek atramentowych i naprawde dobry serwis. Koleś
ma 660C kupił w 96 roku i spaliła mu się elektronika, jakieś spięcie w
domowej sieci czy coś. Cała sprawa zamyka się w ciągu 20minut. Przychodzisz
mówisz co się stało i po chwili dostajesz drukarkę z wymienioną elektroniką.
Cena cos koło 100zł czyli nie za dużo. Serwis działa jak należy- traktują
cię tam jak w sklepie a nie jak zło konieczne czyli duzy plus. Co do Cannona
to nie wiem może i ma lepsze wydruki ale jednak marka- lepiej kupić
Mercedesa niż lepiej wyposażonego Opla (za tą samą cene) tzn wg mnie. :-)

The EaGle

Użytkownik Andrzej Kasprzak <akel_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:62wY3.37211$jG2.751452_at_news.tpnet.pl...