Odp: YAMAHA 3D 724 czy SB 128?

Autor: Marcyn (marcyn_at_iname.com)
Data: Wed 17 Nov 1999 - 20:29:08 MET

cze czy juz wiesz co wybrac ? ;))))))
nie ma osoby, ktora by polecala (z tych dwoch kart) inna niz 724A
ja to tez popieram
mam A-Trenda
i ........... - po prostu brak mi slow aby ten cudowny dzwiek opisac
MIDI ........... - tez brak slow i to jeszcze wiekszy ;)
BIERZ YAMAHE
pa

Użytkownik Marek HAGA <marek_at_poczta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3832ee25_at_news.vogel.pl...