Re: Joystick QuicShot (APEL)

Autor: Dr Jekyll (chris_at_pologne.com)
Data: Wed 17 Nov 1999 - 15:26:26 MET

Centus <centus_at_promail.pl> wrote in message
> Czesc
> mam pewien problem a mianowicie
> posiadam joya QuickShot GENx500 ale niestety padla dyskietka ze sterami
> na domiar zlego na stronie producenta zero sterownikow
> jezeli ktos posiada wyzej wymienione sterowniki to prosze o wyslanie ich
> na moja skrzynke (lub ewentualnie wskazanie miejsca skad je sciagnac)
> pozdrawiam wszystkich
> Centus

APEL:
Ponieważ wiem, że na pewno będą na to odpowiedzi, PROSZĘ o usunięcie
pl.rec.gry.komputerowe.roguelike z listy crosspostów. To nie pierwszy raz
kiedy jakiś lamer nie wiedząc co to znaczy roguelike krospostował na naszą
grupę, która potem była zaśmiecana odpowiedziami na jego list dlatego, że
komuś nie chciało się zerknąć na listę crosspostów.
 Z poważaniem (+ oburzeniem):

--
|-----\\ Lord Jekyllius The Sig-Changing
| o  o | chris_at_pologne.com (spamblock in reply address)
|   >   | Perhaps there will be a web adress here someday...
 \___/No-one expects the Spanish Inquisition!