Re: Recognita

Autor: -=BebeK=- (bebek_at_btsnet.com.pl)
Data: Wed 17 Nov 1999 - 13:18:37 MET

KaZ wrote:

> KaZ
> w tym *nie* dla Recognity 4.0 tabelki tyż żaden problem
> proszę o następne cechy....

Hmm... nigdy nie uzywalem Recognity ale np. u mnie w pracy FR
wykorzystujemy do skanowania niektorych dokumentow bankowych. Zrobione
sa poprostu szablony wg. ktorych scaner pobiera do formularza to co ma
pobrac. No i teraz zamierzamy kupic modół do FR, ktory podobno
rozpoznaje bardzo dobrze pismo reczne.

A tak w ogole to bardzo ciezko jest jednoznacznie wytypowac najlepszy
program OCR. Moj znajomy, ktory bardzo duzo pracowal z Recognita i z
ReadIrisem - mowi, ze FR4 ma wszystkie dobre cechy tych dwoch programow.

Pozdrawiam wszystkich - BebeK