Odp: Nagrywarka Mitsumi- problem

Autor: Robert Z. (853223_at_polbox.com)
Data: Wed 17 Nov 1999 - 11:06:33 MET

Hej

Kiedyś miałem coś podobnego ale bez zgrzytów, okazało
sie że wina leżała po stronie nowych sterowników IDE.
Napisz cos wiecej jaka masz konfigurację PC-ta, moze
coś poradzę.

Pozdrawiam
Robert
853223_at_polbox.com

Użytkownik Valdi Biki <mimimi_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38327D01.A712BBD4_at_polbox.com...