Odp: diamond 550 riva tnt 16 mb

Autor: Abram (abram_at_poczta.fm)
Data: Wed 17 Nov 1999 - 04:10:19 MET

Użytkownik Gooć <kurs_at_belial.demo.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3831675A.7E3A7EA6_at_belial.demo.pl...
> mam diamonda 550 wsadzilem go do kompa i komp chodzi teraz tak jakby
> mial 16 a nie 32 mega ramoo tak jakby karta z swojom kosciom 16 mb
> zabrala mi jeszcze te moje 16 mega z ramoo kompa i teraz wszystkie gry
> mi tnom jeszcze gozej nisz jak mialem virga 4megowegoa(agp)
> nie wiecie czy to moze wina sterownika?????ale mam najnowszy jaki jest
> na stronie dajmonda....

To wywal go i zapodaj np. detonatora 2.08 lub 2.17 tudziez fachmana 1.02
Na pewno twoj viper poczuje sie lepiej niz na tych starenkich sterach za
strony Diammonda.

--
ABRAM:   abram_at_poczta.fm   multinet_at_kki.net.pl